Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden van Eco-Tandenborstels.nl: Betaling via de webwinkel is mogelijk met iDeal, PayPal, of via bankoverschrijving.

Binnen PayPal kunt u ook betalen middels creditcard betaling, zoals visa en mastercard.

 

iDeal, PayPal betaling of bankoverschrijving

  • Deze betalingen vinden plaats via SSL versleutelde verbinding naar Mollie betaalprovider, zodat u op een veilige manier kunt afrekenen.
  • Na betalen wordt het snelst verzonden: als u kiest voor een van deze betaalmethoden, dan zullen wij uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij een betalingsgarantie hebben ontvangen van Mollie. Deze betalingsgarantie krijgen wij meestal direct. Uw bestelling kan dus dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden worden, zodat u het zo snel mogelijk in huis heeft. 
  • Behalve dat het snel is, zijn deze betaalwijzen ook het eenvoudigst, doordat u direct doorgeleid wordt naar internet-betaling bij uw bank of uw PayPal account en u verder geen persoonsgegevens of bestelgegevens meer hoeft in te vullen. Dit voorkomt bovendien onnodige fouten en of vertraging van de orderafhandeling.
  • U kunt uw bestelling heel eenvoudig online afrekenen. Veiligheid, duidelijkheid en betrouwbaarheid vinden we erg belangrijk. Daarom ziet u meteen het totaal bedrag van uw bestelling in uw winkelwagen, inclusief BTW en verzendkosten. U kunt op verschillende manieren betalen in een beveiligde omgeving.
1. iDeal:

Het online betaalsysteem voor Nederland. Veilig en vertrouwd online betalen via uw eigen bank.

2. Paypal:

Paypal is veilig online betalen via een vooraf gestort bankbedrag op de Paypal rekening, of via creditcard vanuit uw Paypal account.

3. Bankoverschrijving:

Als u kiest voor betaling per bankoverschrijving, dan zullen wij uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Voor een bestelling die via bankoverschrijving wordt betaald, zijn maximaal vijf tot zeven dagen extra nodig om de betaling van uw bestelling te verwerken. Vermeld bij uw betalingsgegevens uw naam en achternaam en bestelnummer. Zo voorkomt u vertraging van uw bestelling. U vindt uw bestelnummer in de e-mail met de gegevens van de bestelling. Bestellingen worden automatisch geannuleerd als uw betaling niet is ontvangen binnen dertig kalenderdagen nadat de bestelling is geplaatst.

U kunt uw bankbetaling overmaken naar: 

  • Naam van de begunstige is: MvO Naturel Producten v.o.f.
  • Naam bank: Rabobank
  • Rekening Nummer: 1552.29.699
  • IBAN nummer: NL56 RABO 0155 2296 99
  • BIC code bank RABONL2U
4. Mollie betaalprovider:

Voor onze iDeal betalingen maken wij gebruik van Mollie betaalprovider. Het is veilig en eenvoudig.

 


 

Veelgestelde vragen over de betaling:

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling wordt verwerkt?

Eco-tandenborstels stuurt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling zodra uw betaling is ontvangen. Bij betalingen per bankoverschrijving kan het meerdere werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt.

 

Wat kan ik doen om mijn betaling zo snel mogelijk te laten verlopen?

Zorg ervoor dat u het referentienummer op uw betaling vermeldt, en volg nauwkeurig alle aanwijzingen in de e-mail die u ter bevestiging van uw bestelling ontvangt. Zorg ervoor dat u het juiste bedrag betaalt – inclusief eventuele verzendkosten.

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Als u uw betaling nog niet hebt verzonden, kunt u uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen. Bestellingen waarvoor binnen dertig dagen geen betaling is ontvangen, worden automatisch geannuleerd. Als u uw bestelling wilt annuleren en uw betaling al hebt verstuurd, moeten wij uw betaling eerst hebben ontvangen voordat de bestelling kan worden geannuleerd. Voor de terugbetaling hebben we uiteraard uw bankgegevens nodig.

 

Wordt mijn bestelling verzonden voordat mijn betaling is ontvangen?

Wanneer uw betaling is ontvangen, sturen we u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Vervolgens zullen we uw bestelling verder verwerken en uw artikelen samenstellen en klaarmaken voor verzending. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u hiervan bericht via e-mail.

 

Kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Zolang u nog geen e-mail met een bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen, kunt u het factuuradres aanpassen. Helaas kan het factuuradres niet meer worden gewijzigd zodra de betaling heeft plaatsgevonden. U kunt ons uiteraard altijd even mailen of bellen in geval er iets mis is gegaan.

^ Terug naar boven